Yıldırım Belediyesi ‘Dünya Çevre Günü’nde çocukların ve gençlerin çevre bilincini arttırmak amacıyla Balaban Mesire Alanı’nda atölye ve stantların yer aldığı bir dizi etkinliğe ev sahipliği yaptı.
Alanda geri dönüşüm atölyesi kurularak sıfır atık temalı boyama etkinliği, soda şişesinden vazo yapımı ve iklim değişikliğinde ben de varım el baskısı çalışmaları yapıldı. Minikler, mavi kapaklarla seksek ve geri dönüşüm toplama oyunu ile eğlenirken öğrenirken; çevre temalı tiyatro ile eğlenirken öğrendi. Programa katılan çocuklara çevre müfettişi rozeti verilen etkinlik minik çevre dostlarından ve ailelerinden tam not aldı. Organizasyon sonunda kompost makinasında üretilen kompost gübresi lavanta ve biberiye fidanları ziyaretçilere dağıtıldı ve çocuklara bez çanta ile tohumlu kalem hediye edildi. Sıfır atık çalışmaları ile Yıldırımlı vatandaşları bilinçlendirmeyi amaçladıklarını belirten Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, “Çocuklarımıza daha yeşil ve sağlıklı bir Yıldırım bırakabilmek için tüm hızla çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Mavi ve yeşil renklerin daima hâkim olduğu, insanlarımızın temiz ve doğal bir çevrede mutlu ve huzurlu yaşadığı bir gelecek dileğiyle herkesin Dünya Çevre Günü’nü kutluyorum” dedi.

GENEL
11 Haziran 2026GENEL
11 Haziran 2026GENEL
11 Haziran 2026EKONOMİ
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026GENEL
11 Haziran 2026GENEL
11 Haziran 2026
1
CHP Genel Başkanı Özel: “Gündemimiz kentsel dönüşüm ve emekli maaşları”
10022 kez okundu
2
Çocuklar Yaz Tatilini Nasıl Değerlendirmeli ?
8072 kez okundu
3
Hulusi Akar, CHP’li vekilin ‘Mavi Vatan’ ifadesine sert sözler
7539 kez okundu
4
MSB duyurdu! 12 terörist etkisiz hale getirildi
6252 kez okundu
5
MSB: “Yeri ve zamanı gelince gereken yapılır”
5245 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.