
‘En’lerin okulu Uludağ Koleji yine farklı bir etkinliğe imza attı. Geçtiğimiz günlerde uzaya
giden Türkiye’nin ilk astronotu Alper Gezeravcı’ya mesaj yazan Uludağ Koleji öğrencileri, bu mesajları dilek balonu ile gökyüzüne bıraktı.Bursa’da eğitim alanında yaptığı çalışmalarla adından sıkça söz ettiren Uludağ Koleji, hayata geçirdiği farklı etkinlikler ve projelerle de dikkat çekiyor. Teknoloji ile birlikte dünya uzay çağına doğru hızla ilerlerken, öğrencilerin gelişen dünyaya daha hızlı ayak uydurması için birçok atölye çalışması gerçekleştiren okul, uzay bilimine ilgisi olan öğrencilerle yeni bir etkinliğe imza attı. 20 Ocak Cumartesi günü Uluslararası Uzay İstasyonu’na giriş yapan Türkiye’nin ilk astronotu Alper Gezeravcı’ya mesajlarını göndermek isteyen Uludağ Koleji öğrencileri, sınıf öğretmenleri eşliğinde dilek balonları aracılığıyla duygu ve düşüncelerini gökyüzüne bıraktı.
ULUDAĞ KOLEJİ ÖĞRENCİLERİ, “İSTİKBAL GÖKLERDEDİR”
Yazdıkları notlarla Alper Gezeravcı’yı cesaretinden dolayı tebrik eden öğrenciler, ilerleyen
yıllarda uzay çalışmaları içinde kendilerinin de olmak istediğini söylediler. Mesajlarının Alper Gezeravcı’ya ulaşmasını çok istediklerini ifade eden öğrenciler, etkinliğin sonunda hep birlikte “İstikbal göklerdedir” diyerek bağırdı.

GENEL
14 Haziran 2026GENEL
14 Haziran 2026GENEL
14 Haziran 2026EKONOMİ
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GENEL
14 Haziran 2026GENEL
14 Haziran 2026
1
CHP Genel Başkanı Özel: “Gündemimiz kentsel dönüşüm ve emekli maaşları”
10066 kez okundu
2
Çocuklar Yaz Tatilini Nasıl Değerlendirmeli ?
8109 kez okundu
3
Hulusi Akar, CHP’li vekilin ‘Mavi Vatan’ ifadesine sert sözler
7576 kez okundu
4
MSB duyurdu! 12 terörist etkisiz hale getirildi
6289 kez okundu
5
MSB: “Yeri ve zamanı gelince gereken yapılır”
5282 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.