
Bu çalışmalar, parklar, bahçeler ve şehir içi alanları kapsamaktadır. Orhangazi Belediyesi, daha güzel bir Orhangazi için çabalarını sürdürmekte.Parklar ve Bahçeler Birimi ekipleri, yaz aylarının gelmesiyle birlikte açık alanların daha yoğun kullanılması nedeniyle haftanın 7 günü 24 saat görev yapmaktadır. Çalışmalar ilerleyen günlerde de yoğun bir şekilde devam edecek..Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın, tüm ekiplerin gece gündüz sahada çalıştığını belirterek, hedeflerinin daha güzel ve temiz bir Orhangazi olduğunu ifade etmiştir. Aydın, “Orhangazi bizim sevgi kaynağımız, hizmet bizim derdimiz. Bütün ekiplerimizle bu çerçevede çalışıyoruz. Her geçen gün güzel Orhangazi’miz daha yaşanabilir bir kent haline gelecek. Tüm mesai arkadaşlarıma özverili çalışmalarından dolayı teşekkür ediyorum” şeklinde konuştu.

GENEL
18 Haziran 2026GENEL
18 Haziran 2026GENEL
18 Haziran 2026EKONOMİ
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GENEL
18 Haziran 2026GENEL
18 Haziran 2026
1
CHP Genel Başkanı Özel: “Gündemimiz kentsel dönüşüm ve emekli maaşları”
10115 kez okundu
2
Çocuklar Yaz Tatilini Nasıl Değerlendirmeli ?
8158 kez okundu
3
Hulusi Akar, CHP’li vekilin ‘Mavi Vatan’ ifadesine sert sözler
7625 kez okundu
4
MSB duyurdu! 12 terörist etkisiz hale getirildi
6338 kez okundu
5
MSB: “Yeri ve zamanı gelince gereken yapılır”
5332 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.