
Bir hafta önce evinde rahatsızlanınca 112 acil servis ile Bursa Gemlik Devlet Hastanesi’ne getirilen ve burada yapılan kontrollerde beyin kanaması geçirdiği tespit edilen hasta, doktorların tüm müdahalelerine rağmen hayata tutunamayınca, ailesi tarafından organları başkalarına umut olması için bağışlandı.
Hastanın beyin ölümünün gerçekleşmesi üzerine organ nakil koordinatörleri, ailesiyle görüşerek organ bağışı hakkında bilgi verirken, ailenin onay vermesi sonucu organ nakil çalışmalarına başlandı. Gemlik Devlet Hastanesi’nde gerçekleştirilen başarılı operasyonla hastanın bir böbreği Bursa Şehir Hastanesi’ne, diğer böbreği ve karaciğeri Uludağ Üniversitesi’ne, akciğerleri ise İstanbul Kartal Koşuyolu Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne organ bekleyen hastalara umut olmak üzere gönderildi.
Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Bursa İl Sağlık Müdürü Dr. Fevzi Yavuzyılmaz, organ bağışının son derece onurlu ve kutsal bir davranış olduğunu belirtti. Aile ferdini kaybetmenin acısını bir kenara bırakıp, büyük duyarlılık göstererek merhumenin organlarını bağışlayan aileye teşekkür eden Dr. Yavuzyılmaz, “Ailemizin bağışladığı organlar sayesinde organ bekleyen 4 hastamız yaşama tutunacak. Merhumeye Allah’tan rahmet yakınlarına baş sağlığı diliyorum” dedi.

GENEL
11 Haziran 2026GENEL
11 Haziran 2026GENEL
11 Haziran 2026EKONOMİ
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026GENEL
11 Haziran 2026GENEL
11 Haziran 2026
1
CHP Genel Başkanı Özel: “Gündemimiz kentsel dönüşüm ve emekli maaşları”
10022 kez okundu
2
Çocuklar Yaz Tatilini Nasıl Değerlendirmeli ?
8072 kez okundu
3
Hulusi Akar, CHP’li vekilin ‘Mavi Vatan’ ifadesine sert sözler
7539 kez okundu
4
MSB duyurdu! 12 terörist etkisiz hale getirildi
6252 kez okundu
5
MSB: “Yeri ve zamanı gelince gereken yapılır”
5245 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.