Yıldırım Belediyesi; sağlık alanında sürdürdüğü yatırım ve iş birliğine bir yenisini daha ekliyor. Hayırsever desteği ile Karaağaç Mahallesi’ne kazandırılacak aile sağlığı merkezinin protokolü Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, Yıldırım İlçe Kaymakamı Metin Esen, Bursa İl Sağlık Müdürü Dr. Fevzi Yavuzyılmaz ve hayırsever Çetin Topal tarafından imzalandı. 250 metrekare inşaat alanına sahip 2 katlı merkezde 3 hekim görev yapacak.
İlçeye bir sağlık yatırımı daha kazandıracaklarından dolayı mutluluk duyduklarını belirten Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, “Şehrimize hizmet noktasında sivil toplum kuruluşlarımızla, hayırseverlerimizle ve devlet kurumlarımızla birlikte hareket ediyoruz. Karaağaç Mahallesi’ne hayırsever Çetin Topal’ın yapacağı katkı ile modern bir aile sağlığı merkezi kazandıracağız. Yapılacak merkez önemli bir ihtiyacı karşılayacak. Ben kıymetli hayırseverimize tüm Yıldırımlı hemşehrilerimiz adına teşekkür ediyorum. Bütün hayırseverlerimizi de insanlığa faydalı olacak kalıcı hizmetler yapmaya davet ediyorum” ifadelerini kullandı.

GENEL
14 Haziran 2026GENEL
14 Haziran 2026GENEL
14 Haziran 2026EKONOMİ
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GENEL
14 Haziran 2026GENEL
14 Haziran 2026
1
CHP Genel Başkanı Özel: “Gündemimiz kentsel dönüşüm ve emekli maaşları”
10066 kez okundu
2
Çocuklar Yaz Tatilini Nasıl Değerlendirmeli ?
8109 kez okundu
3
Hulusi Akar, CHP’li vekilin ‘Mavi Vatan’ ifadesine sert sözler
7576 kez okundu
4
MSB duyurdu! 12 terörist etkisiz hale getirildi
6289 kez okundu
5
MSB: “Yeri ve zamanı gelince gereken yapılır”
5282 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.

