Topladıkları yağları Belediye ekiplerine teslim eden öğrencilere, Gemlik Belediye Başkan Yardımcısı Mert Dimili tarafından çeşitli hediyeler verilirken, Başkan Yardımcısı Dimili tarafından bu duyarlılığın devam etmesinin önemi vurgulandı.Atık yağları teslim programında konuşan Gemlik Belediye Başkan Yardımcısı Mert Dimili, çevre bilincinin henüz çocukluk çağında oluşmaya başladığını ve öğrenciler tarafından gösterilen duyarlılığın önemini vurgularken, “Her yıl binlerce litre atık yağ düzensiz bertaraf sonucu sularımıza karışıyor ve milyonlarca litre suyun kirlenmesine sebep oluyor. Bugün, Temizlik İşleri Müdürlüğümüz ve Lale Kemal Kılıç Ortaokulu’nun ortaklaşa düzenlediği projeyle birlikle 200 litre yağın sularımıza karışmasını önledik ve öğrencilerimizin gösterdiği bu çevreci davranışın teşvik edilmesi amacıyla çeşitli hediyelerimizi verdik. Emeği geçenleri tebrik ediyorum” dedi.Konuşmaların ardından Gemlik Belediye Başkan Yardımcısı Mert Dimili tarafından öğrencilere sertifikaları verildi.

GENEL
11 Haziran 2026GENEL
11 Haziran 2026GENEL
11 Haziran 2026EKONOMİ
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026GENEL
11 Haziran 2026GENEL
11 Haziran 2026
1
CHP Genel Başkanı Özel: “Gündemimiz kentsel dönüşüm ve emekli maaşları”
10022 kez okundu
2
Çocuklar Yaz Tatilini Nasıl Değerlendirmeli ?
8072 kez okundu
3
Hulusi Akar, CHP’li vekilin ‘Mavi Vatan’ ifadesine sert sözler
7539 kez okundu
4
MSB duyurdu! 12 terörist etkisiz hale getirildi
6252 kez okundu
5
MSB: “Yeri ve zamanı gelince gereken yapılır”
5245 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.