Yıldırım Belediyesi; sağlık alanında sürdürdüğü yatırım ve iş birliğine bir yenisini daha ekliyor. Hayırsever desteği ile Fidyekızık Mahallesi’ne kazandırılacak aile sağlığı merkezinin protokolü Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, Yıldırım İlçe Kaymakamı Metin Esen, Bursa İl Sağlık Müdürü Dr. Fevzi Yavuzyılmaz, Yıldırım İlçe Sağlık Müdürü Dr. Ferhat Ekinci ve hayırsever Nurten Gültekin Oğuz tarafından imzalandı. 453 metrekare inşaat alanından oluşan 2 katlı merkez 4 hekimli aile sağlığı merkezinden ve muhtarlıktan oluşacak.
İlçe Sağlık Müdürlüğü’nde gerçekleştirilen protokol imza töreninde konuşan Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, “Şehrimize hizmet noktasında sivil toplum kuruluşlarımızla, hayırseverlerimizle ve devlet kurumlarımızla birlikte hareket ediyoruz. Fidyekızık Mahallesi’ne hayırsever Nurten Gültekin Oğuz’un yapacağı katkı ile modern bir aile sağlığı merkezi kazandıracağız. Yapılacak merkez önemli bir ihtiyacı karşılayacak. Ben kıymetli hayırseverimize tüm Yıldırımlı hemşehrilerimiz adına teşekkür ediyorum. Bütün hayırseverlerimizi de insanlığa faydalı olacak kalıcı hizmetler yapmaya davet ediyorum” ifadelerini kullandı.GazeteAbc

GENEL
18 Haziran 2026GENEL
18 Haziran 2026GENEL
18 Haziran 2026EKONOMİ
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GENEL
18 Haziran 2026GENEL
18 Haziran 2026
1
CHP Genel Başkanı Özel: “Gündemimiz kentsel dönüşüm ve emekli maaşları”
10115 kez okundu
2
Çocuklar Yaz Tatilini Nasıl Değerlendirmeli ?
8158 kez okundu
3
Hulusi Akar, CHP’li vekilin ‘Mavi Vatan’ ifadesine sert sözler
7625 kez okundu
4
MSB duyurdu! 12 terörist etkisiz hale getirildi
6338 kez okundu
5
MSB: “Yeri ve zamanı gelince gereken yapılır”
5332 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.