
Yıldırım Belediyesi Değirmen Gençlik İyilik Ekibi gönüllüleri, Bursa’da misafir edilen depremzede miniklere moral olması için Çocuklarla Bi’Dolu Eğlence’ etkinliği düzenledi. KYK Emir Sultan Erkek Öğrenci Yurdunda kalan depremzede minikleri ziyaret eden gönüllüler, yüz boyama, resim yapma, kitap okuma, oyuncak yapımı etkinlikleri gerçekleştirip giydikleri kostüm ve dansları ile minikleri kahkahaya boğdu.
Depremin oluşturduğu tüm etkileri azaltmak ve ortadan kaldırmak adına devletin tüm organlarının seferber olduğunu dile getiren Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, “Son zamanların en büyük felaketini yaşadık ve millet olarak büyük bir beraberlik ve dayanışma örneği sergiledik. Depremin yaralarını sarmaya birlik ve beraberlik içerisinde devam ediyoruz. Bursa’da misafir ettiğimiz afetzede ailelerimiz ve çocuklarımızın morallerini yüksek tutmak da çok önemli. Bu kapsamda Değirmen Gençlik ekibimiz evlatlarımızla sık sık bir araya gelip etkinlikler düzenliyor. Bu süreci birlikte aşacağız” dedi. GazeteAbc

GENEL
11 Haziran 2026GENEL
11 Haziran 2026GENEL
11 Haziran 2026EKONOMİ
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026GENEL
11 Haziran 2026GENEL
11 Haziran 2026
1
CHP Genel Başkanı Özel: “Gündemimiz kentsel dönüşüm ve emekli maaşları”
10021 kez okundu
2
Çocuklar Yaz Tatilini Nasıl Değerlendirmeli ?
8071 kez okundu
3
Hulusi Akar, CHP’li vekilin ‘Mavi Vatan’ ifadesine sert sözler
7538 kez okundu
4
MSB duyurdu! 12 terörist etkisiz hale getirildi
6251 kez okundu
5
MSB: “Yeri ve zamanı gelince gereken yapılır”
5244 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.