
2000-2008 yılları arasında Sosyal Güvenlik Kurumu’na (SGK) girişi olan SSK ve Bağ-Kur’lu milyonlarca çalışan, kademeli emeklilik yasasının çıkmasını bekliyor. Bu grubun içinde bulunan milyonlarca kişi, EYT (Erken Emeklilik Hakkı) adıyla bilinen durumdan etkileniyor. Ancak, 6 milyona yakın insan bu haktan yararlanamadı. Özellikle, 8 Eylül 1999’da girişi olanlar EYT kapsamında emekli olabilirken, 9 Eylül girişi olanlar bu haktan yararlanamadı. Kademeli emeklilik bekleyenler, prim gün sayılarının kademeli olarak artırılmasını ve yaş sınırlarının yeniden belirlenmesini talep ediyor.

GENEL
18 Haziran 2026GENEL
18 Haziran 2026GENEL
18 Haziran 2026EKONOMİ
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GENEL
18 Haziran 2026GENEL
18 Haziran 2026
1
CHP Genel Başkanı Özel: “Gündemimiz kentsel dönüşüm ve emekli maaşları”
10115 kez okundu
2
Çocuklar Yaz Tatilini Nasıl Değerlendirmeli ?
8158 kez okundu
3
Hulusi Akar, CHP’li vekilin ‘Mavi Vatan’ ifadesine sert sözler
7625 kez okundu
4
MSB duyurdu! 12 terörist etkisiz hale getirildi
6338 kez okundu
5
MSB: “Yeri ve zamanı gelince gereken yapılır”
5332 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.