Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın konuyla ilgili yaptığı açıklamada, onlar bizim misafirimiz oldu, biz onların misafiri olduk. Diyerek sözlerine “akşam iftarımızı Osmaniye’den gelen depremzede ailemiz ile beraber açtık. Evin neşesi güzel yavrularımızla vakit geçirmekten mutluluk duyduk. İçten sohbetleri için kıymetli ailemize teşekkür ediyorum. İnanıyorum ki yüreklerimizdeki yangını gönül sofralarında buluşarak, birbirimize kenetlenerek söndüreceğiz.” Şeklinde sürdürdü. Başkan Aydın açıklamasına “ misafirperverliklerinden ötürü değerli ailemize, bizleri güler yüzleri ile karşılayan sevgili çocuklarımıza çok teşekkür ediyorum.” ifadeleriyle son verdi.

GENEL
17 Haziran 2026GENEL
17 Haziran 2026GENEL
17 Haziran 2026EKONOMİ
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026GENEL
17 Haziran 2026GENEL
17 Haziran 2026
1
CHP Genel Başkanı Özel: “Gündemimiz kentsel dönüşüm ve emekli maaşları”
10109 kez okundu
2
Çocuklar Yaz Tatilini Nasıl Değerlendirmeli ?
8152 kez okundu
3
Hulusi Akar, CHP’li vekilin ‘Mavi Vatan’ ifadesine sert sözler
7619 kez okundu
4
MSB duyurdu! 12 terörist etkisiz hale getirildi
6332 kez okundu
5
MSB: “Yeri ve zamanı gelince gereken yapılır”
5326 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.