Sergi açılışı Orhangazi Kültür ve Gençlik Merkezinde gerçekleştirildi. Açılışa Orhangazi Kaymakamı Süleyman Özçakıcı’nın yanı sıra Belediye Başkanı Bekir Aydın, Eşi Kıymet Aydın, Ak Parti İlçe Başkanı Gökhan Ulusu, Halk Eğitim Müdürü Bilal Kuzu, Milli Eğitim Müdürü Mustafa Sakarya, Emniyet Müdürü Erol Yavuz ve vatandaşlar iştirak etti.Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın çalışmalarını sürdürüyor. Belediye Başkanı Aydın bu kapsamda Halk Eğitim Merkezinde düzenlenen kurslar için yapılan serginin açılışına katıldı. Sergi Kültür ve Gençlik Merkezinde açıldı. Açılışın ardından sergiyi gezen Başkan Aydın vatandaşların kurs çalışmaları sırasında ürettiği el emeği göz nuru eserleri inceledi.Belediye Başkanı Bekir Aydın konuyla ilgili bir açıklama yaptı. Başkan Aydın açıklamasında, İki gün peş peşe düzenlenen sergilerde muhteşem eserleri izleme şansını buldum, diyerek sözlerine “ atalarımız sanat altın bileziktir derken çok doğru söylemişler. Halk eğitim merkezimizin kurslarından oluşan serginin açılışına katıldık. Bu sayede her biri sanat eseri olan yapıtları görme şansına eriştik.“ Şeklinde devam etti. Belediye Başkanı Aydın açıklamasına “ vatandaşlarımızın ve Halk Eğitim Merkezimizin değerli çalışanlarını tebrik ediyor, organizasyona katkı veren herkese teşekkürlerimi sunuyorum.“ İfadeleriyle son verdi.

GENEL
18 Haziran 2026GENEL
18 Haziran 2026GENEL
18 Haziran 2026EKONOMİ
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GENEL
18 Haziran 2026GENEL
18 Haziran 2026
1
CHP Genel Başkanı Özel: “Gündemimiz kentsel dönüşüm ve emekli maaşları”
10115 kez okundu
2
Çocuklar Yaz Tatilini Nasıl Değerlendirmeli ?
8158 kez okundu
3
Hulusi Akar, CHP’li vekilin ‘Mavi Vatan’ ifadesine sert sözler
7625 kez okundu
4
MSB duyurdu! 12 terörist etkisiz hale getirildi
6338 kez okundu
5
MSB: “Yeri ve zamanı gelince gereken yapılır”
5332 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.