Randevusuz Halk Buluşmaları Cuma günleri 10.00, 12.00 saatleri arasında yapılıyor. Cuma Buluşmasında, Belediyeye gelen vatandaşların sorun ve önerileri dinlenerek, Orhangazi hakkında fikir alışverişinde bulunuldu.Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın çalışmalarını yoğun bir şekilde sürdürüyor. Başkan Aydın bu çerçevede halkla daha yakın olabilme bağlamında randevusuz şekilde vatandaşlarla buluştu. Vatandaş buluşmaları Cuma Buluşmaları, başlığı altında her hafta Cuma günleri, saat 10.00, 12.00 arasında gerçekleştiriliyor. Düzenlenen randevusuz şekilde Cuma Buluşmalarından, halk için daha rahat bir ortamda, halkın sorun ve şikâyetlerini dinlemek, sorun ve şikâyetleri birinci elden değerlendirmek ve Orhangazi hakkında fikir alışverişinde bulunmak amaçlanıyor. Randevusuz, Cuma Buluşmalarına öngörülemeyen sebeplerden dolayı bir aksama olduğunda Orhangazi Belediyesinin sosyal medya hesaplarından vatandaşlara duyurulacak. Yaş, engellilik ya da herhangi bir nedenden ötürü Orhangazi Belediyesine gelememe durumu olan Orhangazililer önceki Cuma Buluşmalarında gerçekleştirildiği gibi bundan sonraki buluşmalarda da, Belediyeye önbilgi verme koşuluyla, Orhangazi Belediyesine ait araçlarla evlerinden alınacak. Cuma Buluşmalarında görüşmeler 65 yaş üzeri ve engelli vatandaşlara öncelik verilerek, geliş sırasına göre yapılıyor.

GENEL
18 Haziran 2026GENEL
18 Haziran 2026GENEL
18 Haziran 2026EKONOMİ
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GENEL
18 Haziran 2026GENEL
18 Haziran 2026
1
CHP Genel Başkanı Özel: “Gündemimiz kentsel dönüşüm ve emekli maaşları”
10115 kez okundu
2
Çocuklar Yaz Tatilini Nasıl Değerlendirmeli ?
8158 kez okundu
3
Hulusi Akar, CHP’li vekilin ‘Mavi Vatan’ ifadesine sert sözler
7625 kez okundu
4
MSB duyurdu! 12 terörist etkisiz hale getirildi
6338 kez okundu
5
MSB: “Yeri ve zamanı gelince gereken yapılır”
5332 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.